Knihy, které by si měl přečíst každý podnikatel 

Knihy, které by si měl přečíst každý podnikatel

Bohatý člověk má velkou knihovnu, nikoliv velkou televizi. A proto byste se měli snažit, abyste se obklopovali skutečně kvalitní četbou, která vás ve vašem podnikání posune sedmimílovými kroky kupředu. Pokud se domníváte, že takových knih, jež stojí za přečtení, je na trhu pramálo, pak jste na velkém omylu. Přicházíme rovnou s několika výtisky, které vám doslova změní život.  

Čtyřhodinový pracovní týden, Tim Ferris 

Mezi takovou alfu omegu vaší podnikatelské knihovny se považuje kniha Čtyřhodinový pracovní týden, kterou má na svých bedrech spisovatel Tim Ferris. Ten se v knize zaměřuje hlavně na automatizovaný prodej, který člověk přináší dostatek svobody a zároveň také dostatek financí.  

V knize jsou popisovány nejrůznější možnosti moderního světa, které umožňují člověku vydělávat peníze, aniž by člověk musel skutečně vykonávat onu pracovní činnost.  

Nápad za milion, CH. Heath a D. Heath 

Už jste slyšeli o knize jmenující se „Nápad za milion”? Přeložená byla do více jak pětadvaceti jazyků po celém světě, přesto se o ní nemluví tolik jako o knize Bohatý táta, chudý táta nebo Myšlením k bohatství. A to je poměrně velká škoda. Protože se jedná o jednu z nejlepších obchodních knih současné doby.  

Napsali ji bratři, kteří v knize popisují nejrůznější obchodní teorie, analyzují dobrý nápad a také to, proč některé nápady vlastně dobře fungují a jiné naopak nikoliv.  

Fialová kráva, Seth Godin 

Stejně neznámou, ale stejně výtečnou knihou je knižní titul Fialová kráva, za kterou stojí expert na marketing Seth Godin. V knize mluví o tom, jak uspět na konkurenčních trzích, a to prostřednictvím takzvaného wow faktoru, který je v současné době více než důležitý.  

Jelikož je na trhu, zejména v tom internetovém světě, obrovská konkurence, sami víte, jak důležité je mít skutečně výjimečnou nabídku. Pokud potřebujete zlepšit marketing své firmy, pak je tato kniha pro vás alfou omegou úspěšného byznysu.