Jak vydělávat na svém blogu

jak vydělávat na blogu

Vydělávat z pohodlí svého domova toužíme všichni. Pokud rádi píšete – je tu šance pro vás. Blogování je ohromně in, přestože zpočátku nešlo o peníze. Jen několik pisálků dělá, co je baví. Toužíte se k nim přidat?

Chceš vydělávat nebo se jen bavit?

Pokud chceš provozovat blog jen pro radost – je to na tobě, jakou cestu zvolíš. Stačí pustit uzdu fantazii a psát. Pokud je tvým záměrem se blogováním živit, jsou tu dvě cesty, kterými se vydat:

První cesta: Psát pro cizí web  – píšeš články za odměnu.

Druhá cesta: Psát a vydělávat na svém blogu.

Jak si vytvořit vlastní blog

Na internetu existuje spoustu veřejných blogů i s publikem a bude jen na tobě, zda se ti podaří zaujmout. Pokud chceš jít vlastní cestou, což je nejlepší řešení, najdi si informace o tom, jak si založit svůj vlastní blog – dostupných kvalitních nástrojů je spousta. Neváhej a začni hned! Piš o tom, co tě baví, zajímá nebo fascinuje a sdílej to s celým světem. Velmi důležitý je titulek, musí okamžitě zaujmout. Nezapomeň se svému blogu denně věnovat. Lidé se musí těšit na další tvé články, jinak se nebudou na tvůj blog vracet. Je to běh na dlouhou trať, ale pokud víš o čem psát a čtenáře zaujmeš – začni uvažovat o živnostenském listu, rýsuje se ti skvělá živnost.

Jak vydělat blogováním

Tvůj blog nemusí jen bavit, ale také vzdělávat. Pokud jsi dobrý v nějakém řemesle, umění nebo máš léčitelské schopnosti, či vynikáš něčím jiným a přinášíš kvalitní, důvěryhodný obsah máš možnost začít vydělávat. Čím lepší blog, tím větší počet návštěvníků. A čím více návštěvníků, tím větší zájem firem, které zde s radostí budou nabízet své produkty a služby formou reklamy – bannery, PR články, recenze výrobků a služeb.

Pokud je tvůj blog zaměřený na půjčky, bankovní a nebankovní společnosti zajisté si rády na tvůj blog dají svou reklamu.

Píšeš o cestování – cestovek je taky spousta, a pokud píšeš o knihách namísto reklamních bannerů, které kolikrát ničí důvěryhodnost blogu můžeš použít affiliate model. Rovnou nabídneš možnost knihu koupit v konkrétním knihkupectví. Pokud si knihu tvůj čtenář koupí, knihkupectví ti vyplatí dohodnutou provizi z ceny knihy. Takto fungují i slevové kupony.

Průzkumy a ankety. Věnuješ se módě a máš hodně fanoušků? Takový průzkum o tom, příkladně zda jsou ochotní zaplatit více za luxus, může mnohé módní značky zajímat.

Prodej zboží nebo služeb.  Co takhle umísti na svůj hojně fanoušky navštěvovaný blog malý eshop? Nemusíš hned sám začít s podnikáním, stačí se zaměřit na přeposílání objednávek nebo dropshipping! Je to na tobě!